wondje op de schoft

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

wondje op de schoft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 19:48

zit met een probleem met het helen van de wond op de schoft omda tik niet de dekens eraf kan gaan doen!!dus de wond zit onder de deken dus..... Vork en nou had ik eerst een schoftbeschermer eron heen gedaan teon zeiden ze mij moet je niet doen dan komt er geen lucht bij en duurt het lang voor da ter een korst opzit....dus he bik het ermaar weer afgedaaan,want moet ik nou doen zodat er wel een korst op kan komen en dat ik wel de deken op kan laten....mij lijkt verbandje er op ook niet werken,,ademt he tnog niet..wie weet een goede tip????
want de wond blijft nat en etterig....ik heb het al wel goed schoongemaakt met betadine enzo.... Pling gr emaartje

Chely

Re: wondje op de schoft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 20:50

hey Emaartje,

Hoe lang is de wond al open, hoe groot is de wond.
Waardoor is het veroorzaakt?
Als de wond door de deken is veroorzaakt, andere deken die even dik is....
Van welk materiaal is de schoftbeschermer?

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 21:41

hoi,de wond is veroorzaakt door een andere onderdeken die ik er eerst onder had,maar die he bik e rniet meer onder..de andere deken die er nou opligt ligt op de wond,is niet zo heel groot ongeveer zo groot als een knikker mischien ietsje groter,,de schoftbeschermer is van lycra materiaal geloof ik...

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 23:23

wie kan me helpen met dit probleem??????????

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 01:01

tja aan mij heb je niks.. ik heb t zelfde probleem....

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 23:30

Ik heb op de markt een kussen gekocht met daarin een soort schuimblok (lijkt op spons materiaal, maar weet niet precies hoe het heet) gekocht en deze heb ik uit de kussen gehaald. Daarin heb ik een groot rondje geknipt. En vastgenaaid in mijn deken. Daardoor ligt de deken niet meer op zijn schoft en kan het wondje ademen. Binnen no time was ik van het wondje af.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 09:32

SisLeone schreef:
Ik heb op de markt een kussen gekocht met daarin een soort schuimblok (lijkt op spons materiaal, maar weet niet precies hoe het heet) gekocht en deze heb ik uit de kussen gehaald. Daarin heb ik een groot rondje geknipt. En vastgenaaid in mijn deken. Daardoor ligt de deken niet meer op zijn schoft en kan het wondje ademen. Binnen no time was ik van het wondje af.

hey das best slim..
moek ook maar eens proberen...

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 10:07

Het idee van SisLeone vind ik erg goed, dat lijkt me een superoplossing. Met schoftbeschermers zou ik oppassen, de mijne krijgt net daar wondjes van als ik niet oplet Huilen