Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kari schreef:Het kapsel van de achillespees is kapot,dus de pees zelf schiet met lopen steeds over het spronggewricht heen,en weer terug op zijn plek...nou ja,bijna....eigenlijk moet ze geopereerd,maar utrecht geeft als prognose goed en duitsland als prognose slecht,dus wat moet je dan?hoi. mijn paard had een scheur in zijn achillespees . hij heeft electroshocke therapie gehad .de eerste 2 maanden op stal gestaan en 9 maanden op de wei. hij is nu genezen verklaard .kari
gezina schreef:WIE weet of je zo,n paardje nog mag belasten voor recreatieve ritten,ong 55 kilo,maar waarschijnlijk zal de tijd het moeten leren,bedankt voor de reacties alvast!!!!!!!!!!mijn tinker van 14 jaar heeft een klap van een shet gehad....d.a is er erg negatief over en utrecht stelt alleen een operatie voor.... en in een duitse kliniek zeggen ze weer geef haar maar een maand stalrust...mischiendat....graag een goede tip,en wat kan ik verwachten?