ik zal eerst even uitleggen wat er aan vooraf ging.
ongeveer 2 maanden geleden heb ik bij mijn paard bloed laten prikken en toen was haar percentage rode bloedcellen 28.4%, terwijl het normaal 30% moet zijn; ze had dus bloedarmoede. Ik heb toen 5 weken equitop forte uitgeprobeerd en weer opnieuw bloed laten prikken. Het percentage was toen 24%! Ze was dus alleen maar verslechterd. Ik ga nu in overleg met de da Pavo fero-max uitproberen, maar toen ik dat wilde bestellen zei de vrouw van de winkel dat ik al de zoveelste was met diezelfde klachten en met de vraag naar ferro-max!
Dus ik gelijk weer de da gebeld en gevraagd of er idd meerdere gevallen zoals mijn paard waren en zij zei dat dat wel zo was maar dat het bij mijn paard wel een erg laag percentage was en ze daarom niet meteen dacht dat het hetzelfde was als die andere gevallen.
Weet iemand hier misschien meer vanaf en is het idd een nieuw virus, en zijn er misschien mensen hier op bokt die er ook last van hebben?? Ik hoop op reacties want ik wil graag weten wat er precies aan kan doen!
Alvast bedankt!
Kim