Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, door haar ouderdom + artrose. Nu loopt ze thuis dagelijks in de wei en merk ik niéts meer. Rust roest! Verder krijgt ze wel poeders bij voor haar artrose (Artico), die ervoor zorgen dat er mee gewrichtsvloeistof wordt aangemaakt.chantal1 schreef:Thanks voor alle tips!
Ik rij niet meer op haar, ze is inmiddels in de 30 maar ik ben nu langzaam aan weer wat met haar gaan wandelen. Maar wil haar niet overzetten, ze hield zichzelf altijd wel in beweging maar het lijkt alsof ze dat een beetje af laat weten omdat haar maatje er niet meer is.
Ties schreef:Ik geef mijn oude paard Glucosaminecomplex van de Groene Os en dat werkt goed. Is wel erg duur hoor!

Ties schreef:Ik geef mijn oude paard Glucosaminecomplex van de Groene Os en dat werkt goed. Is wel erg duur hoor!

Letizia schreef:Mijn paard krijgt ook glucosamine, alleen krijgt zij die van Ortoflex, deze bestel ik in Engeland en is daar(incl. verzenden) aanzienlijk goedkoper.
ik bedoel Cortaflex 
) Ireentjuh schreef:Ik geef ook sinds een tijdje glucosamine complex van de Groene Os, echt super!!! ik zie ontzettend veel verschil.. Het is helaas wel duur, maar ik vind het het echt waard.