Quibus staat nu op een andere stal waar ze in de zomermaanden het land op gaat. Dit was op haar andere stal niet het geval.
Nu heeft de eigenaar van Quibus (ik ben de bijrijder) nooit echt heel erg veel aandacht gegeven aan de wormkuren, hier bedoel ik mee, niet echt precies om de ''x' aantal weken wat het zou moeten.
Maar nu ze dus het land op gaat hebben we al besproken dat hier verandering in moet komen.
Ik heb op internet al verschillende 'ontwormschema's' gezien, maar wordt er niet echt veel wijzer van.
Nu is dus mijn vraag: heeft iemand enig idee wanneer je het beste een bapaalde soort kuur kan toedienen? Het is dus neem ik aan niet de bedoeling dat je zelf maar een beetje gaat lopen experimenteren met de verschillende soorten kuren met hun werkende stoffen. In de sticky staat wel uitgelegd wát de werking is van de verschillende soorten stoffen die in de kuren zitten maar dus niet wanneer je welke stof het beste kan toedienen.
Want moet je bijvoorbeeld een spuit voor lintwormen in het begin of aan het eind van het jaar geven?
Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is
Ik hoop