Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Auks schreef:Die middelen die hier genoemd staan zijn denk ik alleen handig voor binnen.
Mijn paardjes knagen momenteel heel de paddock op.
En aangezien na 1 buitje regen die cryfix etc er al afgespoeld is helpt dat vast niet.
Gister heb ik hoefteer gesmeerd.... Hopen dat het werkt.
Vandaag zal ik op jacht naar wilgetakken...
Wel lastig hoor.
Iemand enig idee wat voor schade dat houtvreten aan kan richten? of valt dat mee? (koliek ofzo)
Auks

,maar aan de buitenkant van je stal moet je wel oppassen voor je kleren want die troep gaat er niet meer uit.
Auks schreef:Die middelen die hier genoemd staan zijn denk ik alleen handig voor binnen.
Mijn paardjes knagen momenteel heel de paddock op.
En aangezien na 1 buitje regen die cryfix etc er al afgespoeld is helpt dat vast niet.
Gister heb ik hoefteer gesmeerd.... Hopen dat het werkt.
Vandaag zal ik op jacht naar wilgetakken...
Wel lastig hoor.
Iemand enig idee wat voor schade dat houtvreten aan kan richten? of valt dat mee? (koliek ofzo)
Auks
Auks schreef:wilgen takken zijn vooral een aanrader voor paarden ze zijn er gek op en je kan het makkelijk stekken.als je ergens een tak vanaf haalt een paar weken in een emmer water zodra er wortels op zitten in de grond,en als het aan slaat groeit het als kool.en pasen komt er weer aan dus bij de winkels zijn dan wilgentakken volop te verkrijgen.weten jullie ook welke takken van welke bomen je wel of juist niet moet voeren?
zijn er giftige takken bij?
of is er een site waar dit soort dingen op staan?
Auks