PROK keuring nu ook digitaal..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

PROK keuring nu ook digitaal..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 00:19

een vriendin en ik kwamen er vandaag achter dat digitaal de prok keuring veel goedkoper is..

ik geloof dat t rond de 375 euro is en dat is aan huis. (ligt wel aan hoeveel paarden je hebt of er voorrijkosten voor berekend worden)

en als je na de kliniek gaat is t rond de 450
en dat terwijl digitaal keuren nu ook door de KWPN is goedgekeurd, ze keuren er zelfs hengsten voor de keuring ermee.
en nog een voordeel is dat t (zo blijkt) nog duidelijker is als gewone rontgefoto's.

wat vinden jullie hiervan??

net zo enthousiast als mij????

Kyona

Re: PROK keuring nu ook digitaal..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 10:11

Wordt dan zeker sinds kort geaccepteerd door de PROK-commissie? In oktober was het nl. nog zo dat ook al had je digitale foto's deze alleen geprint mochten worden aangeleverd bij de commissie (extra kosten dus..........).

daantjuhhh

Re: PROK keuring nu ook digitaal..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 12:38

Kyona schreef:
Wordt dan zeker sinds kort geaccepteerd door de PROK-commissie? In oktober was het nl. nog zo dat ook al had je digitale foto's deze alleen geprint mochten worden aangeleverd bij de commissie (extra kosten dus..........).

zoals ik begrepen heb hoef je de foto's niet meer te printen en mag je ze digitaal opsturen..