Vanochtend echter kwam ik op stal en toen viel me meteen op dat haar rechter oog ontzettend dik was, en ze deze dicht hield...Ik heb er even ingekeken maar kon geen vuiligheid of iets vinden... Sjors maar ff in de buitenbak gegooid, oog nog steeds dik maar omdat er zoveel te doen was bij ons hield ze haar ooglid nu wel wat omhoog om te kijken... Wat me ook opviel en wat ze normaal nooit of weining doet, was met haar rechterkant van het hoofd/oog langs mij heen schuren alsof ze er jeuk van heeft....
Zou dit komen van een stukje houtmot ofzo wat in haar oog is gekomen? Hebben jullie paarden dit ook wel eens?
Aangezien ik nogla een paniekmens ben heb ik de DA maar ff gebeld...Die kotm morgen vroeg even langs (gelukkig). Ze moet toch weer vaccinaties hebben dus kan hij dat meteen doen...
Ik maak me er wel druk om eigenlijk...omdat ze ookal wat op leeftijd is natuurlijk...
Maat goed afwachtten maar

) had er een tijdje geleden ook last van, maar dat was alleen het onderste ooglid dat opgezwollen was. Dat kwam trouwens ook door een klein wondje. Succes, en maak je niet te druk he