Ik heb hem nu 3 jaar en het gebeurt regelmatig dat DA komt voor een koliekaanval bij hem. Meestal is er weinig aan de hand en reageert hij op een pijnstiller heel goed. Nu heeft hij in Utrecht gestaan omdat hij een soort van epileptische aanvallen had.Mijn eigen DA had al aangegeven dat hun ook aan zware pijnaanvallen dachten. Mijn vriend en ik verdenken laros al een hele tijd van maagproblemen. (hij is ook een luchtzuiger) Utrecht wou hier helaas niet over meedenken, zij hebben een week geobserveerd en hem toen naar huis gestuurd. Gezond en geen neurologische afwijkingen zei het rapport. De laatste tijd is Laros erg vaak niet lekker, zaterdag werd het steeds erger dus ik DA gebeld. Wederom geen gas of verstopping. Hij verdenkt hem ookal een tijdje van maagklachten en wil zich nu hier oprichten. Hij gaat nu op Pronutrin en als hij daar goed op reageert gaan we naar Emmeloord voor een Scopeonderzoek van de maag. Wie heeft dit eerder meegemaakt?

. Hij heeft 4 weken gastro-Gard gehad, en moest toen terug voor controle. Toen bleken de zweren zo goed als weg, er waren nog wat geirriteerde plekken. Hij moet nu 1 maand land 1/4de van de medicijnen en dan moet het goed zijn. Voorlopig wordt hij weer ERRUG lastig en ziet er steeds weer beter uit