Ze is een tijdje geleden linksvoor kreupel geweest (we hebben haar al 7 jaar, en ze is verder altijd kerngezond geweest)
Na een paar weken rust was het niet over. We zijn toen met haar naar een dierenkliniek geweest, waar ze foto's en proeven met haar gedaan hebben. Uit de foto's kwam niet heel veel zorgwekkends (voor haar leeftijd, en voor een shetlander had ze erg goede benen)
We kregen Acetyl Salicylzuur mee (of hoe je dat ook schrijft

Nu, een maand later is de kwaal helemaal over, en loopt ze weer zo goed als voorheen.
Ik ben te groot geworden om om haar te rijden, en ik dacht erover om een verzorgstertje te nemen, maar dit lijkt me niet zo'n goed idee omdat het beslist geen makkelijke tante is. Ze is verder altijd heel opgewekt. Mijn vraag is nu: op rust zetten? Ik denk dat ze zich hierdoor erg achtergesteld gaat voelen, want ze wil altijd mee als we met de andere paarden gaan rijden. Als we haar dan in het weiland achter laten, gaat ze als een bezetene rondrennen en hinninken. Na een tijdje wordt ze dan weer rustig, maar toch.. Mijn vraag: wat doen?
Alvast bedankt!
-xxx-Fieke