Titus vermoedelijk een tumor in z'n maag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

UniFlap

Titus vermoedelijk een tumor in z'n maag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 12:44

Huilen
Vanochtend werd ik opgebeld door de staleigenaar. Hij zei dat Titus moeilijk poepte en niet al z'n hooi op had. Ik zou dat even doorgeven zodat ze eigenaren op de hoogte waren.
(ze hebben 2 paarden; 1(Maestro) van de ene dochter en Titus van de andere dochter-Rowina)
Toen zei Martha (moeder) dat titus al de hele week moeilijk poepte.
Dus ik dacht dat wat vloeibaarder voedsel wel genoeg was. Toen belde de staleigenaar me weer op om te zeggen dat Titus was gaan liggen en dat hij pijnlijk naar z'n buik keek. Ik belde Rowina op en zei dat ze moest gaan stappen omdat hij misschien koliek had.
Later belde ik om te vragen hoe het ging en toen was ze met de staleigenaar onderweg naar Utrecht; ze hadden de dierenarts al gebeld en die had gezegd dat hij waarschijnlijk een tumor heeft en geopereerd moest worden... Huilen
Nu zit ik hier op me werk en krijg het niet voor elkaar om m'n gedachtes ergens anders te plaatsen.. Ik kan er niet zo bij blijven zitten, maar naar huis gaan heeft volgens mij ook geen zin... Dan ben ik alleen...
Ik ga maar uit van het ergste, kan het altijd meevallen.. Ik ga vanavond erheen om "afscheid" te nemen, voordat hij het niet meer red.....M'n lieve Bollen donder.. Huilen

wezentjeu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 12:54

oh arme meid, ik wens je ontzettend veel sterkte.. kan me inbeelden hoe moeilijk het moet zijn om je gedachten bij je werk te houden! bluh, haast onmogelijk wanneer je je zorgen maakt.. ik hoop echt voor jou en titus dat alles goed komt.. en dat hij snel beter wordt!
dikke knuffel,
kat

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 13:05

He bah. Ik kan mij voorstellen hoe moeilijk het is om nu je aandacht bij je werk te houden.
Heel veel sterkte.
En geef hem een lekkere dikke knuffel vanavond.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:38

Heel veel sterkte, ik duim dat hij het redt !!

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 21:39

bedankt voor jullie reacties!
gelukkig valt het allemaal wel mee (nou ja.... naar omstandigheden)
Het was ook een grote schrik voor Rowina dat ze gelijk van de dierenarts naar utrecht moest. Ach gut
Maar de dierenarts vermoedde dat het misschien een tumor kon zijn. "Gelukkig" bleek het een opstopping te zijn, en een ontsoken endeldarm. We hadden hierbij ook geluk dat de opstopping ver naar het eind zat. Gelukkig kon hij leeg gehaald worden, en nu heeft hij een infuus en krijgt hij vloeibaar voedsel, en antibiotica. Hij moet een week in Utrecht blijven, en als de antibiotica goed gaat mag hij weer naar huissie toe...

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 21:45

gelukkig valt het nog mee.
heel veel sterkte en beterschap

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 15:11

aaah echt zielig Boos! heeeel veel sterkte Boos!

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 15:27

Jeetje dat is schrikken!
Hou je ons op de hoogte?
Ik hoop dat alles goed afloopt! Ach gut

Mitnait

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:11

Veel sterkte ermee! Ik hoop voor je dat het verder goed mag gaan

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:13

Hopelijk kanpt hij helemaal op. Sterkte ermee Ach gut