Rokershoestje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DaanJob

Rokershoestje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 20:33

Dag, Ik heb een tien jaar oude schimmel, die s'-winters als ik ga rijden, nadat ik eventjes heb gestapt en aandraaf altijd twee of drie keer achter elkaar zo'n droog hoestje laat horen. Het is echt maar effe en dan is het ook helemaal over. Ook geen loopneus en dergelijke alleen dat droge kuchje (rokershoestje zeggen wij dan maar). Nu is hij vorige week voor het eerst sinds jaren geschoren en vreemd genoeg is het nu eigenlijk weg. Nu hebben mijn vriendin en ik eigenlijk zitten bedenken waarom dat nu zou kunnen zijn of dat het puur toeval is. Is er iemand die hier ervaring mee heeft.

Groetjes Daan

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:36

ik denk dat het puur toeval is...

het lijkt mij nl. niet dat een paard wat normaal een beetje een kuchje heeft dat niet heeft als tie geschoren is..

dat zou een beetje krom zijn

RuizWish

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:41

Het lijkt mij een typisch geval van........ puur toeval!!

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 08:28

Denk ook dat het toeval is! Zou kunnen dat ie nu hij een dik pak haar kwijt is wat lekkerder in zijn vel komt te zitten en dat dit meespeelt.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 09:14

kan ook helemaal niks anders nbedenken dan toeval...

DaanJob

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 10:31

Het grappige is dat iemand mij vertelde dat het kon komen omdat hij door het jeuken van zijn vacht hapt en dan misschien haren binnenkrijgt en dat dat kan kriebelen. Zoiets als bij katten. Dat worden enorme haarballen HAHAHAHA