Mijn Prinsess heeft al een tijdje een gek hard bultje aan de voorkant van haar hoofd. Ik dacht...dat trekt wel weer weg. Nu zag ik gisteren dat er vocht uit kwam. Het had een beetje een oranje achtige kleur. Ik heb geprobeerd het bultje een beetje uit te knijpen zodat al het vocht eruit kwam. Hierna schoon gemaakt met water en ontsmet. De bult was inmiddels eigenlijk weg. Vandaag was de bult weer terug! Ik heb het nu alleen schoon gemaakt en ontsmet. Ze vindt het niet prettig als ik eraan kom. Enig idee of ik nog iets anders kan doen dan afwachten of het weg gaat? Een DA bellen lijkt me nu nog wat overdreven.... zo groot is ie nou ook weer niet. Hoe kan zo'n bultje in een keer ontstaan? Het is niet een wondje ofzo.
shaneen
Geplaatst: 20-01-05 15:58
er zit iets wat irriteerd, dat moet worden verwijderd, dat oranje vocht is ontstekings vocht, toch even een da erbij halen, want zo houd het niet op!
Sushilla
Geplaatst: 20-01-05 19:57
DA erbij halen lijkt mij ook verstandig. Het lijkt een ontsteking. Niet te veel aan peuteren kan het erger maken. Mijn shet heet het op zijn kont gehad een een verstopte talgklier, maar was gelukkig geen ontsteking, maar als het ging etteren en het werd warm/ groter moest ik hem bellen, want het kan een abcesvorming worden. Een verstopte talgklier kan er wel een half jaar blijven zitten.