Kan dit?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fun_Fun

Kan dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 18:38

Heej..
Ik ben met mijn pony iets dichter naar huis komen staan. En gingen we laatst weer naar les op ons oude plekje. Ik had deze leer clubles, en daar tegenover had ik privéles. (Op die plek stond ik dus ook met mijn pony)

We reden daarlangs. Samber (Nouja Kallisto, maar we noemen hem bij de naam van zijn vader) was aan het rijden...Nouja Marion, op Samber..
En we hoorden Sander (mijn pony Tong uitsteken ) Keihard hinneken.. Kan het zijn dat hij zijn plekje door het rammpje herkende..? Of zal het puur toeval zijn geweest?

We vonden het wel erg toevallig.. Toen ik hem van de trailer laadde, begon die alweer vaag hard te hinneken.. Wel heel lief..Maar zal het toch zijn dat die 'Heimwee' (of iets anders) heeft?

Groetjes Marije

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 18:39

ja dat kan hij herkent of ruikt nog iets vertrouwds !!
maak toch niet uit is toch juist leuk!!
als hij gelukkig is op je andere stal zal hij geen heimwee hebben hoor!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 18:41

paarden hebben een heel goed geheugen. net als poezen, vinden ze altijd hun weg terug naar huis. dus ik ben er wel van overtuigt dat jouw pony het nog herkende.
rambo herkent de manege waar hij een aantal jaren geleden heeft gestaan ook nog.

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 18:45

@Mango: Ja hij heeft het hier erg naar zijn zin, en gedraagd zich ook normaal. Maar ik vond het wel erg leuk toen die zo opgewonden reageerde!

@Milo: Ja, daar moest ik ook aan denken. Niet aan poezen maar aan dolfijnen Tong uitsteken Geen ideeeeee waarom!??

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 18:51

hij heeft het op zn oude stalletje waarschijnlijk ook naar zn zin gehad!!
leuk he als ze zo reageren.

nu moet ik zeggen de paarden die ook wel eens buitenaf starten ook deze reacties geven die blijven hinniken en als ze met een paar zijn telkens naar mekaar en als ze weer bij ons op het terrein zijn gaan ze tekeer joh van He we zijn er weer hahahah

1 x wel iets hartverscheurends er ging een paard weg naar de slacht bij ons en die werd geladen en zoveel paarden stonden te hinniken naar haar en zij terug net alsof ze het al wist jongens dit is de laatste x ik kom niet meer terug brrrrrrrr

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 15:38

Ik ben een keer op vakantie geweest met een vriendin en haar pony en Anouar waren ook mee. En sindsdien hinikken ze altijd naar elkaar als ze elkaar zien.

katrienh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 23:45

Herrineren jullie Queen nog ? Dat paard dat de laatste tijd nogal veel in de kranten heeft gestaan omdat ze als veulen ontvoerd was en nu, 9 jaar later, de fokker ( Duitser ) ze terug op-eist ?
Deze is toen bij haar amazone/baasje weggehaald en een of twee maanden later, toen ze terug kwam, liep ze recht naar haar weide heen. Ze wist nog precies waar ze altijd al gestaan had.
Dit zal bij jouw pony ook wel zo zijn. Zeker omdat ze misschien nog niet zolang dichter bij huis staat. Het kan dus inderdaad.