. Maar de vraag: Hoe kan ik dit het beste behandelen? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar de vraag: Hoe kan ik dit het beste behandelen?
, wel ontsmetten met betadine spray (is ook niet vet).
_Romana_ schreef:Ik weet niet hoe de ts het doet, maar ik kan echt geen dek af doen, dan vat hij kou
.. Ik heb een hurricane regendeken, daarmee heeft hij geen problemen.. Maar dit is een haryy's horse en die pasvorm is gewoon dramatisch slecht.. Koop nooit meer iets van harry's horse.._Romana_ schreef:hoe duur is zo'n ding..?? En welk merk, gewoon highliner, en waar kun je m kopen.. Ik heb een hurricane regendeken, daarmee heeft hij geen problemen.. Maar dit is een haryy's horse en die pasvorm is gewoon dramatisch slecht.. Koop nooit meer iets van harry's horse..
Zal indd dat wel iets losser doen en een verband om zijn buik aanleggen met gaasje, beetje watten, en dan verband en vastplakken, dan na een dag er weer af en kijken na een paar dagen of t diicht is.. Is het verstandig er betadine zalf op te smeren..
Het is naar mijn weten een prima deken. Ik heb er nog nooit iets mee gehad. Ze zijn alleen niet waterdicht