Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

russel schreef:Roggestro is bitter, dat eten ze niet graag, Je kunt ook gerstestro in de stal doen. Kunnen ze gewoon eten. Op is op. Mijn paard at ook altijd veel stro, als ik net had opgestrooid was de volgende morgen alles al voor de helft op.
Er bestaat ook stro dat voor de helft uit hooi bestaat, dit kunnen ze ook gewoon eten, hebben ze lekker gedurende de nacht wat te doen. Mijn paard mag niet meer op stro staan, vind het best wel zielig dat hij s'nachts niets meer te doen heeft. Hij heeft een tijdje dat half om half gehad en daar at hij veel van. Zo erg is dat allemaal niet, ze krijgen wel een rond buikje, maar als ze genoeg beweging op de dag krijgen en overdag buiten zijn, is er niets aan de hand.
patjelisa schreef:mijn paardje eet ook heel veel stro at is ook zeer vervelend vind.
nou heb ik zo'n bal gekocht waar je biks in doet en daar is ze vrij veel mee bezig en eet ook wat minder stro misschien helpt het.