Toen ik hoorde van mensen dat ze mijn paardje hebben horen hoesten een tijdje geleden heb ik meteen een poedertje aangeschaft voor de hele luchtwegen en ook tegen hoesten, werkte prima.
Maar nu ligt er vaak een soort van slijm voor haar stal als ik s'morgens kom. Het is geel achtig en redelijk dik, echt slijm en geen snot. Ik heb niet het idee dat het uit haar neus komt.
Weet iemand misschien wat er aan de hand kan zijn? Het is trouwens niet zo dat het er elke dag ligt, maar de ene dag weer wel en de andere dag weer niet.
Let_be
Geplaatst: 16-01-05 17:07
Ik zou gewoon de DA erbij halen, want zelf medcijnen halen terwijl je niet precies weet wat er niet is kan juist verkeerd werken.
RuizWish
Geplaatst: 16-01-05 17:17
Zou idd DA laten komen.
Patoucha
Geplaatst: 16-01-05 17:39
geelachtig dik slijm wijst op een ontsteking (van holtes, of luchtwegen) welk poeder geef je nu?
Colt
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-05 10:40
ik geef nu Fenelook, het is niet echt een medicijn, maar een kruidenpoedertje.
Waren wel al van plan de DA erbij te halen, maar ik vroeg me af of hier iemand wist wat het kan zijn.
Kyona
Geplaatst: 19-01-05 17:45
Slijm is niet goed; dat gele slijm duidt toch waarschijnlijk op een lichte ontsteking. Paardenlongen zijn heel kwetsbaar en je hebt al snel blijvende schade. Ik zou dus naar de dierenarts gaan en een bronchoscopie laten doen. Dan weet je precies wat eraan de hand is en kunnen de juiste medicijnen gegeven worden.