Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kitten schreef:Ik denk dat een goede hoefsmid, hier nog wel het eea aan kan verbeteren, eventueel in combinatie met apart beslag.
Het hangt er natuurlijk wel vanaf, waar je hem straks voor wilt gaan gebruiken en hoe ernstig het bij hem is.
Kijk voor een hengstenkeuring en dus fokkerij is dit niet te tolereren, want afweikende beenstanden zijn vaak erfelijk, maar om hem nu direct naar de paardenhemel te willen sturen, is me iets te kort door de bocht.
Temeer julie er kennelijk tot dusver helemaal niets van bemerkt hebben.
Wacht die 2nd opinion af en zoek hier een goede hoefsmid bij, ik denk niet dat je direct alle hoop moet opgeven.
Kitten schreef:Nee oke, nu wordt het verhaal direct een stuk duidelijker.
Paul de Vries, ken ik goed en ik heb een hele hoge pet van hem op.
Als hij + 2 hoefsmeden deze boodschap afgeven, dan ben ik er ook bang voor.
Als je dit zelf nooit mee gemaakt hebt, kan ik me ook voorstellen dat je hier over heen kijkt.
Blijft het voor mij toch een beetje onverteerbaar, dat je werd doorgestuurd naar de 2e bezichtiging.
Ik hoop voor jou, dat Bodegraven er nog brood in ziet.
Ik wens je in ieder geval alle sterkte morgen.
Laat je nog even horen, wat zij zeggen?
:D Maar nu is de vraag; hoe kan zo'n fout in godsnaam gemaakt worden?? Als je hengst nu alsnog goedgekeurd word, dan nog is er schade aan zijn naam dankzij dit hele akkefietje Esme_27 schreef:Maar nu is de vraag; hoe kan zo'n fout in godsnaam gemaakt worden?? Als je hengst nu alsnog goedgekeurd word, dan nog is er schade aan zijn naam dankzij dit hele akkefietje
:D::D:D:D:D