wie heeft ervaring met jeanette kompier??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

wie heeft ervaring met jeanette kompier??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-05 10:34

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 13:56

Een paar jaar geleden heb ik een aantal malen haar hulp ingeroepen bij mijn paard,
De eerste keer omdat mijn paard na een stalverhuizing overmatig schrikkerig was.
Op de vorige stal was ze ondervoed geraakt en met wat homeopatische stoffen die mijn paard toen tekort kwam(dit pendelde ze uit) heeft ze toen mijn paard met succes behandeld.
Toen heeft ze mijn paard behandeld na een ernstige mok aanval,de mok was op gegeven moment weg maar mijn paard bleef licht kreupel lopen en daar wist ze geen oplossing voor.(bleek later slijmbeursontsteking te zijn)
De derde keer had mijn paard een ontstoken kieswortel die doorgebroken was naar de kaakholte.Zij kon er toen wel voor zorgen dat de pus los kwam en bleef aflopen maar aan de ontsteking zelf kon ze niets behandelen,want ze heeft geen antibiotica alleen natuurlijke stoffen.Helaas blijft ze gewoon doorgaan en geeft dan niet het advies een echte dierenarts te bellen(Ze heeft zelf gewone geneeskunde gestudeerd en geen diergeneeskunde)
Mijn conclusie,ze behandelt de symptomen goed met aanvullende stoffen en voedingssupplementen om de inwendige organen te reinigen maar de hoofdoorzaak kan ze niet behandelen als die complexer zijn en dan blijf je aan de gang met toch wel vrij dure "medicijnen".

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-05 21:51

dus chronische bronchites kan ze ook niet verhelpen??den k je

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 23:42

Chronisch is natuurlijk chronisch wat betekent niets aan te doen maar ze zal wel de klachten zoals hoesten en benauwdheid kunnen verminderen .

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 00:15

ow hoorde via een andere bokker da thaar paard van dampigheid geen last meer heeft daarom Verward maar dus niet vanaf kunne helpen...

chanty94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 16:02

NIET DOEN!!! Geloof me. Ga dan naar Eric Laarakker. Hij heeft een gedegen opleiding, is afgestudeerd dierenarts en weet waar hij het over heeft. Kost misschien iets meer, maar ben je wel met 1 of twee behandelingen klaar. Met jeanette blijf je bezig. PB me als je meer wilt weten.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 16:27

ow wist niet dat je zolang bezig moet zijn bij jeanette kompier!!

chanty94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 16:33

Spreek voor mezelf en enkele kennissen. Begrijp dat er mensen zullen zijn die haar geweldig vinden. Dat hou je altijd. Maar ik heb teveel meegemaakt met haar om haar nog te geloven. Maar daar praat ik verder liever niet over.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 16:39

oke heb je mijn pb gehad??kun je er wat meer oververtellen??