Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
labe schreef:Een fysio kan het ook oplossen, alleen een dierenarts als Eric Laarakker kijkt ook vooral naar de oorzaak, fysio meestal alleen naar de gevolgen. Steffi v.d. Laarse heeft bij Eric Laarakker gewerkt en komt bij je thuis, zij is beslist een aanrader. Voor haar telefoonnummer mag je PB'en. Er zijn volgens mij nog meer bokkers die goede ervaringen met haar hebben.
Patoucha schreef:Dit hangt af van je verzekering, sommige verzekeringsmaatschappijen vergoeden alle DA-en, en andere alleen reguliere behandelingen. Welke verzekering heb je?
Gamier schreef:Ik heb even gekeken en nee hoor Fysio wordt niet vergoed! Nou vraag ik mij af of zij dan wel de kosten van Eric of Steffi vergoeden..... Niet dat de kosten het belangrijkste zijn maar het zou wel meegenomen zijn. Heb begrepen dat de kosten van consulten ect van deze personen behoorlijk hoog liggen.
Gerrie schreef:Steffi en Erik zijn regulier opgeleide DA waar je de consultkosten grotendeels vergoed krijgt.
Alleen de medicijnen niet.
bron: mijn buurvrouw
chanty94 schreef:Kijk even op www.hoefkatrol.com Niet meteen denken: mijn paard heeft geen hoefkatrol... Gewoon even kijken, misschien heb je er 9later) iets aan