gewrichtinspuiten vervolg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

laro

gewrichtinspuiten vervolg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 16:18

Na de 2e keer inspuiten en 4 weken stappen ben ik weer naar de veearts geweest. Laro loopt rechtuit nog steeds niet helemaal rad en op de volte nog slechter. Het verbetert wel maar niet goed genoeg. Ik moet haar nu maar opbouwen in stap tot ongeveer 30 minuten en over 6 weken maar bellen. We mogen er wel op, maar ze is erg fris, dus dat doen we maar niet. We geven haar nu sinds 1 1/2 week cortaflex HA. Vandaag gedraafd aan de hand en .... ze draaft goed! Ik heb nog niet op de volte gedraafd, dat zal denk ik nog niet goed zijn. Het begin is er. OK dan!

Pasterza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 12:52

Fijn dat het al iets beter gaat Lachen

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 14:51

Probeer te blijven stappen en niet te draven. De veearts geeft niet voor niets dat advies.

laro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-05 17:39

Doe ik ook hoor, we zijn haar heel langzaam aan het opbouwen in stap. Zit nu op 3x daags 12 min. en doe om de 3 dagen 2 min. erbij. Omdat ik nu cortaflex geef was ik benieuwd of het hielp. Ze zeggen dat je na 5 dagen al verschil kunt zien en zo te zien helpt het dus. We zijn ondertussen bijelkaar al 8 weken aan het stappen.