Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mikey schreef:Is er al onderzoek door de DA gedaan? Een hartonderzoek en/of echo lijkt mij hier zeer op zijn plaats! Daar is al veel te halen over het functioneren van het hart. Succes
Merilyn schreef:@ Russel, begrijp me goed ze is alleen aan het kijken of er nog een oplossing is, maar het is geen must. als het niet fair is tegenover het dier doet ze het niet. in de reguliere medische wereld is het paard afgekeurd. nu wil ze kijken naar eventuele oplossingen via het alternatieve gedeelte. maar het is dus geen must. paard mag ook gewoon in de wei oud worden.
Merilyn schreef:bedankt iedereen voor de reacties ik zal het allemaal knippen en plakken en doorsturen.
@Wouter: het paard heeft ws een allergie waar niet overheen te komen is. oftewel de longen zijn constant vervuild. paard is helemaal onderzocht ik geef het alleen maar door ben er niet bij geweest. wat wel een gegeven is dat na een longspoeling het steeds wel weer goed gaat een week of 2. dus de rek zal er dan niet uit zijn lijkt mij.