heeft 1 van jullie ervaring met nutrition 2G

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

never

heeft 1 van jullie ervaring met nutrition 2G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 18:43

ik heb sinds een week 2G gebruikt van nutrilon soulmate en het werk echt fantastic echt ongeloofelijk hoe sterk mijn paard er op reageert.
Hj rent hij bokt hij doet echt alles wat hij daarvoor in de wei nooit meer deed na zijn operaties Bloos! Bloos!
heeft een van jullie er ook zulke goede of slechte ervaring meer?????

graag jullie reacties OK dan!
Laatst bijgewerkt door never op 05-01-05 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 18:52

Wat is de werkzame stof ? en waar dient het voor ?

never

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 19:16

het is voor de gewicht voor paarden met aandoeningen aan de gewichten zoals mijn paard.
Het helpt de bevordering van gewichtsvocht weer op tebouwen
www.soulmate-nutrition.nl

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 19:31

Heb even gekeken, Soulmate is dus een van de vele preperaten met glucosamine en chondroitine, en ja, paarden met arthrose of gewrichtsvloeistof problemen hebben daar meestal baad bij !
zo is er ook: cortaflex, no-bute, arthri-matrix en ga zo maar door !

never

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 21:39

niemand????????????????????????????????????

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 09:59

Gebruik de zoekfunctie eens bij het westernforum. Lachen

Jazzebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 22:18

Hey ik heb wel ervaring met Soulmate 2G en ben er super tevreden over!!
Ik heb drie paarden en ze staan er alle drie op. Mijn eerste paard was in zeer slechte staat toen ik haar kocht heel erg mager, wormen en zeer slechte hoeven. Al binnen 2 weken zag ik duidelijk dat ze beter in haar vel zat. Als je haar wilt zien ze staat op de website van Soulmate, onder reacties, Lidy hanover zwarte merrie.
Ook mijn andere paarden hebben er veel baad bij . Nooit ziek (afkloppen) mooie vacht en goeie conditie etc.

dressuurstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 09:10

ik heb zeer positieve ervaringen met soul-mate. het is eigenlijk een zeer volledig totaalsupplement met zeer goede ingredienten die je in geen enkel ander voersupplement voor paarden tegen komt.Ik denk dat er achter de naam soul-mate(vanuit het hart gemaakt)iemand zit die het nu eens heel goed met paarden voor heeft en niet alleen denkt aan zijn eigen portemonee zoals integendeel tot vele anderen waar niet alleen het welzijn van het paard voorop staat.
Ik heb zelf een paard die al 4 jaar vanalles makeerde van allergie tot artritis van hoef-en spierbevangen tot rotstraal en ontsteking aan zijn piemel tot een slechte kleur,glans van zijn vacht en dit paard begint zichtbaar op te knappen op dit supplement.Als zo,n ziek paard hier van opknapt wat nog wel wat tijd zal vergen daarvoor is de termijn van 4 jaar wel erg lang geweest dan werkt het bij redelijk gezonde paarden natuurlijk ook zo dat het paard minder snel ziek zal worden gewoonweg omdat hij alle voedingsstoffen krijgt toegevoerd die hij nodig heeft.
Ik heb nu alle paarden op het supplement gezet en zie zeker nog positieve verbeteringen zoals blijer,beter in hun vel en vacht.
Kortom ik ken geen beter totaalsupplement(en was al lang op zoek en heb heel veel uitgeprobeerd)dan dit gezien de unieke grondstoffen die in dit supplement verwerkt zijn.
Dus het werkt zeer goed bij paarden met bepaalde ziektes maar wil je je paard "gezond houden"dan is dit supplement zeker aan te raden!
Natuurlijk is het belangrijk dat je totale manier van voeren goed is,zoals goed hooi en stro maar ook voldoende beweging en een goede training van het paard.Dit alles draagt ertoe bij om het paard gezond en blij te houden.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 12:40

eey never, waar het heeft ie dan gehad... heb vast wel ergens gelezen maar weet t niet meer... moet zeggen dat de paarden erg opgeknapt zijn die onder reacties staan... toch maar s na denken of t niets voor ons iss...

clark

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 12:48

het is een super supplement wij gebruiken het al bijna twee jaar.eerst voor de paarden [nog steeds]en nu ruim een jaar voor de hond en die is er helemaal van opgeknapt OK dan!