. Ik heb haar ook verder niet meegenomen, ben alleen bij haar blijven staan en heb iemand naar stal gestuurt om de dierenarts maar direct te bellen. Kreeg een vervanger. Toen die er was trilde ze niet meer (aanval (?) was dus over), maar ze stond er wel heel suf bij. Ze had ook eigenlijk niet de energie om naar stal te lopen. Is toch gelukt, de dierenarts heeft bloed afgenomen en de uitslag krijgen we dan nog te horen. Hij begon alleen wel een verhaal over hersentumoren. Hoop toch niet dat dat het is. Ik dacht eerder aan één of andere epileptische aanval, maar ik ben geen dierenarts natuurlijk. Maar goed, ze staat nu op stal. Eten of drinken wilde ze ook al niet. Ze stond heel suf te kijken.. Beetje, hoe zeg ik dat, zo van 'wat is dit?'. Het was niet kouder of natter dan anders. Haar vacht was niet nat. Temperatuur was 39 graden. Ze heeft verder geen verwondingen en iets verkeerd gegeten, bij mijn weten niet, maar dat weet ik niet zeker (in de wei staan i.i.g. geen giftige planten daar wordt streng op gecontroleerd, ik weet natuurlijk niet of iemand haar per ongeluk/expres iets gevoerd kan hebben wat heel verkeerd voor haar is... ).Ademhaling was wel iets versneld, ze bleef staan en viel niet om tijdens de aanval. Maar ja, het is verstandiger dat ze nu op stal staat (dat zei de DA ook)...
Uitslag van bloedonderzoek krijg ik vrijdag (wat duurt dat lang..)
Iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn? B.v.d.!
.
.
PM