omhoog geshoten ruggen graat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cesara

omhoog geshoten ruggen graat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 14:55

mijn paar heeft een omhoog geschoten ruggen gaat
hij gaat binnen kort naar de osteopaat
wie heft hiet ervaring mee

Ferroowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:30

Wel ervaring met osteopaat, niet met omhoog geschoten ruggengraat.... (kan me er ook moeilijk wat bij voorstellen...)
De osteopaat had heel goed geholpen bij een paardje met rugpijn... Ik heb er alleen een positieve ervaring mee.

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:33

zo dat is vervelend zeg. ik ben wel een keer bij de osteopaat geweest ook voor rugproblemen maar het heeft alleen jammergenoeg niet geholpen, veel succes.

Kitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 08:18

Ik heb al veel aparte omschrijvingen voorbij zien komen, maar hier kan ik me toch niet zoveel bij voorstellen.
Wat bedoel je met een omhoog geschoten ruggengraat ? Is dat misschien een karperrug?

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 11:02

ja, daar ben ik ook nieuwsgierig naar, heb je misschien foto's?

cesara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 12:16

een omhoog geschroven ruggen graat is dat een van de ruggen werfels omhoog is geschoten een ruggen werfel ligt dus hooger dan de ruggen werfels. het zit er uit als een builtje op de ruggen werfel.
ongeveer zo hoog als een halve vinger top.

als het goed is heeft die er veder geen last van aleen als je met zadel rijdt.want dan ligt het zadel op het builtje.

dus zonder zadel rijden zou eigelijk wel kunnen maar ik ben voor de zekerheid helemaal niet meer gaan rijden alleen in de wei, longeren en grondwerk.

bedankt voor julie reakties