Ik zal het eens proberen om een tijdje het borsstuk niet te gebruiken, we zijn toch nog niet zover dat ze moet trekken. En anders inderdaad iets eromheen. Toch zou ik dit raar vinden, want het tuig is al lange tijd niet meer ingevet en het is ook geen gelakt tuig. Het tuig heeft erg lang op zolder gelegen in een gesloten zak en zag er nog prima uit. Daarna heeft het op twee andere ponys gelegen die geen huidproblemen hadden ofzo, en daarna pas op deze pony. Maar ja je kunt maar beter alles uitsluiten he en er toch iets om doen.....
Het paardje is ook echt een stress beestje, dus het zou me voor geen meter verbazen als het toch echt door de stress komt. Schijnbaar hebben katten da ook heel snel.
Ze is eigenlijk ook nooit weg geweest van haar vertrouwde weide en nou staat ze ineens ergens anders en moet ze over straat en "rare" dingen doen en ook nog eens luisteren!! Ook heeft ze met nieuwjaar op stal gestaan twee dagen, wat ze ook nog nooit in haar leven heeft gedaan....
Ik doe gewoon de komende tijd even wat rustig aan en als het echt veel erger wordt laat ik de DA ook komen.