Easy Breathing Paardendrogist *help*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tienn

Easy Breathing Paardendrogist *help*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 18:01

Hallo, Lachen

Mijn haflingermerrie heeft stof alergie dus erg last van dr luchtwegen..
Nu heb ik dus Easy Breathing besteld bij de Paardendrogist,
en vandaag het paketje alweer binnen gekregen..
Maar nu snap ik er dus niks van Scheve mond

Ik heb gewoon het pakje Easy Breathing kruiden gekregen maar ik heb ook nog een ander zakje erbij gekregen met ook een soort kruiden/poeder daar staat op:

Mare Formula ,
Ter ondersteuning van een normale regelmatige cyclus en goede vruchtbaarheid van de merrie.

Ik snap dus niet of ik dit er ook doorheen moet doen of dat het gewoon wat extra's is Verward

Heeft iemand dit ook gebruikt/gehad dan zou ik graag willen weten wat ik hier mee moet doen Bloos

Alvast bedankt, Lachen

xxx Tina

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 18:28

Hoi, ik bestel ook regelmatig bij de Paardendrogist en je krijgt bij iedere bestelling altijd een proefverpakking van een produkt. Nu denk ik dat die Mare Formula die proefverpakking is.. Gewoon een promotiestunt zodat je dit misschien wel in de toekomst zal kopen!

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 18:29

Dus ik bedoel een zogenaamd kadootje bij je echte bestelling, snappie. Ik zou het jouw merrie niet geven als ze geen last heeft van haar cyclus...

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 19:04

Yep, daar moest ik ook gelijk aan denken. Is een extraatje: een klein zakje en op de verpakking of los erbij staat dan de dosering - het zou dan voor een paar dagen zijn. Als het een gewone grootverpakking is, hebben ze een foutje gemaakt bij het inpakken van je bestelling!
Dit product zou ik niet aan je paard geven, want tegen hoesten helpt het niet! Vind het trouwens wel vaag dat ze dit erbij doen, maar goed....misschien een foutje van de kerstman.

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 19:41

het is idd een klein zakje

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:31

Ik denk ook dat het een x-tratje is om de klantenbinding. Doe ik ook wel eens.

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 10:15

De Paardendrogist geeft vaak een extra proefmonster erbij. Dit heb jij dus ook gekregen.

Ik kreeg bij mijn vorige bestelling iets voor sportpaarden. Leuk om te krijgen, maar gebruik het niet.

Bestel heel vaak iets bij de Paardendrogist en sta er vaak mee in verbinding. Ze sturen dus wel vaker een proefmonster. Altijd leuk om te krijgen toch!

Groetjes Tittel

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 15:30

Oke dan weet ik dat ook weer Haha!
thnx!