Ik had een vraagje voor jullie!
Het gaat om een paard van mijn vriendin

Ze heeft hem twee jaar geleden gekocht, maar nadat ze hem een halfjaartje ofzo hadden, werd ie kreupel. Hij had wat aan zijn pezen, het preciese weet ik er ook niet meer van (zat toen nog in mijn pennytijd: Och wat zielig!).
Van te voren heb ik er wel eens op gereden, hij was toen erg braaf!
Ik heb er zelfs in de wei opgezeten en op het plein dat vol lag met water, terwijl hij daar bang voor was. Samen met de vader van dat meisje heb ik hem over zijn waterangst heengeholpen.
Enfin, hij heeft al met al een hele tijd stilgestaan, ik denk zo´n driekwartjaar. Daarna is hij compleet veranderd. Ervoor deed ie niks verkeerd, en erna is ze in twee weken er 5 keer vanaf gevallen!
Beetje fris dachten we.
No way.In de maanden erna is ze er bijna elke week wel 2 keer afgevallen.
Echt gemene bokken, flink hard ervan af gevallen..Deze kwestie is denk ik driekwartjaar terug
De laatste paar maanden ging het wel goed. Op een gegeven moment is ze er weer afgevallen en heeft ze een verbod gekregen om op haar paard te rijden.Kleine bijzonderheid: Het paard is 1,83.

Het meisje zelf is denk ik 1,70
Nu heeft ze een nieuwe pony, die ze denk ik ook niet aan kan, hij zou maar bij haar blijven bokken zei ze!Haar broertje kan die pony wel goed aan, ze zijn derde geworden op de wedstrijd op onze manege.
Wat ik me afvroeg, kan dat zijn omdat hij zo lang stilgestaan heeft? Hij is compleet veranderd! (ik heb het hier over het paard van 1,83!)
Ik dacht zelf van niet, ik had zo'n vermoeden dat die knol helemaal verpest is. Het meisje is zeer zeker niet zacht met haar handen.
Ik wil graag jullie mening weten!
.