Ik zal het hier even in het kort neerzetten..
Mijn paard heeft een botwoekering aan de binnenkant van der achterbeen op koot en kroonbeen. Vorige jaar had ze der litteken opgetrapt.
2 weken gestapt. Daarna toch maar foto laten maken van het been.
Bleek dat het een botwoekering was met wildvlees alleen de botwoekering was ruw en dat moest eerst goed genezen en glad trekken..
Na 2 maanden stappen was er iets verbetering en ben ik er op gaan zitten maar sindsdien met beschermers gereden om het litteken.
Ik wil graag wedstrijden met der starten en daarom heb ik der ijzers er achter af laten halen want ze had net 2 weken achter ijzers en toen had ze hem opengeslagen, daarvoor had ze er nooit last van..
Ze heeft nu een week geleden weer der litteken aangetikt ( zonder ijzers). Niet zo diep als vorige keer maar toch... weer open..
Ik ben nu met der aan het stappen... met beschermer maar elke keer als ze hem toch weer aantikt dan gaat ze raar lopen en ze heeft echt pijn!!!
Het gaat steeds even goed... en dan begint het weer opnieuw... Ik zie het rijden eigenlijk niet echt meer zitten want ik wil niet dat ze pijn heeft..
De da ( meursing) zei dat het niet weggehaald kon worden omdat er veel banden en pezen enzo omheen lopen en dan zou ut misschien een groter probleem kunnen worden dan nu...
Nou is mijn vraag... wat zouden jullie nou doen???
Toch een tijdje stappen en er dan weer op gaan zitten en weer gaan zitten wachten totdat ut weer gebeurd... of second opinion doen en naar van schrie gaan.. of de foto's opsturen naar hun om te laten kijken en vragen wat zij er van denken???
Alvast bedankt voor het lezen van me verhaal...
Groetjes Ilona