Maar dat stuk is ook niet meer terug gekomen. Heeft iemand dit wel eens eerder gezien? Denk ook niet dat het heel erg is hoor. Maar was gewoon even nieuwschierig.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar dat stuk is ook niet meer terug gekomen. Heeft iemand dit wel eens eerder gezien? TeamSpirit schreef:wel uitkijken dat je het niet tot bloendens toe wegpeuterd
ik had ook weleens dat mijn paard in een plensbui stond en die wrat helemaal was natgeweekt. ik kan hem er ook zo afborstelen grootendeels.
ik denk dat het geen kwaad kan als je maar niet te ver gaat.
waar zijn die dingen eigenlijk voor?
LPtjuh schreef:en je hoeft niet alles zo letterlijk te nemen , bedoel wij zijn ook geen paarden dus je kan niet echt vergelijken , komt op : appels en peren met elkaar vergelijken neer
Maar dat zat ik me gewoon te bedenken hoe dat mij mensen zat, er zal vast een soort van overeenkomst zijn (denk ik..)..
, geeft verder ook niet voelde me niet aangevallen, bedoelde het ook niet aanvallend, maar heb de smiley's van hier nog niet in de vingers
kan dus moeilijk mijn teksten wat meer ehhh... ja.... hoe zeg je dat...... juist.. mijn teksten wat meer emotie geven
LPtjuh schreef:vast wel , er is altijd wel een soort van een overeenkomst, geeft verder ook niet voelde me niet aangevallen, bedoelde het ook niet aanvallend, maar heb de smiley's van hier nog niet in de vingers
kan dus moeilijk mijn teksten wat meer ehhh... ja.... hoe zeg je dat...... juist.. mijn teksten wat meer emotie geven