Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
terorita schreef:tero heeft dit ook gehad alleen bedoelde de d.a hiermee dat het in de bloedbaan was gekomen gevolg hevig dik been tot aan de sprong behoorlijke koorts na behandeling ging dit met een week beter alleen bleef ze wel steeds een dik been houden te vergelijken met een stalbeen
dit zou volgens de d.a nog weken tot enkele maanden kunnen duren .dit klopte ook. kon gewoon weer met haar aan het werk gaan ,na het werk was haar been zo goed als weer dun gelukkig zijn haar benen nu weer helemaal in orde.
misschien is dit het fenomeen wat je vriendin bedoelt maar dat de mok in het lichaam zit en er niet meer uit kan dat ken ik niet volgens onze d.a
werd een verwaarlozing hier van wel een bloed vergiftiging dus het zou maar zo kunnen
_June schreef:Mijn Fries heeft volgens mij chronische mok ofzo :S ik heb al honderden middeltjes geprobeerd en ze staat eigenlijk nooit nat!!
Ik hoop niet dat het bij de mijne ook naar binnen gaat slaan.. iemand nog een goed middeltje tegen mok?? (die van mijn da werken niet)