Wie weet er iets over de dierenartsenopleiding?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BubaenDj

Wie weet er iets over de dierenartsenopleiding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 19:53

Hoi , ik wilde eens vragen wat ik kan worden met die dierenartsenopleiding in Utrecht. Kijk het zit zo, ik wil geen hamsters opereren maar ik wil echt alleen maar voor paarden. Dan zal ik dus veearts worden... Scheve mond maar ik wil ook niet koeien opereren. Tsja kan dat alleen maar dierenarts zijn voor paarden. En dan nog een vraagje, kun je je ook specialiceren in bv. paardenbenen? *LOL* Wie weet allemaal hoe de opleiding gaat en/of je je kunt specialiceren? Verward

Pling Gr mij Pling

DGKstudent

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 20:02

Haai,,

je kunt tegenwoordig je al redelijk vroeg in je studie toeleggen op paarden binnen diergeneeskunde.
In de huidige opleiding is dat vanaf het 3e jaar.

Maar het klinkt allemaal mooi, maar er is in NL niet veel werkgelegenheid voor de paardenDA om te werken, en er zijn teveel mensen die paard willen doen, dus dat kan een dilemma worden als je ALLEEN paard wilt doen.
Wil je dus alleen paard doen later, dan word het wel best moeilijk, dus is het verstanding om eerst bv een tijd in amerika te gaan werken voor je ervaring en CV

BubaenDj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 09:34

Thx!