Wel kreupel..niet kreupel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Leoniee

Wel kreupel..niet kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 13:33

Mijn verzorgpaardje (haflinger) loopt soms bij het rijden onregelmatig... Maar als je hem dan een beetje laat doorlopen loopt ie weer goed. De dierenarts is er al bijgeweest, er is al een scan geweest, en hij is ook niet hoefbevangen. Hebben jullie misschien enig idee wat er wel kan zijn? Het kan ook zijn dat hij het doet omdat hij geen zin heeft om te werken maar dat klinkt ook zo raar Knipoog

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 16:47

even off topic :heb je enig idee hoe duur zon scan is ik moet er namelijk oook een laten maken Scheve mond

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:07

Hoi Schawtje,

Misschien is het teugelkreupelheid.
Heb je veel in de hand tijdens het rijden oftewel is hij zwaar in de hand?
Doet hij het ook als je aan het halster longeert?

morryknorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 18:29

mijn paard heeft ook van die buien gehad ( ja ze zijn best slim ) en als je dan door rijd gaat het weer goed . het kan ook komen dordat je paard stijf is het is je verzorg paard mischien doe jij of de eigenaar te lang of te kort iets met hem of kan hij de oefenigen niet aan en heeft hij spierpijn dit zijn de eerste dingen die in me opkomen het zal niet zon l;ichamelijk iets zijn omdat je al zn scan hebt laten maken

morryknorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 18:29

ps houd me op de hoogte ik heb intresse in dit soort verhalen wil graag weten of het goe afloopt