Ze had in Bodegraven gestaan en was na een maand beter verklaard na 2 x terug geweest te zijn op nacontrole.
Ben dus in oktober weer gaan opbouwen met rijden. Bij de smid was ze erg wankel afgelopen zaterdag (is gevallen) en met rijden schiet er wel eens een achterbeen onder mij vandaan als ik een volte ofzo maak. Verder heb ik zelf ook moeite met hoeven uitkrabben.
Vertrouwde het niet en heb de dierenarts gister dus nog een keer laten kijken.
Haar rug is helemaal gevoelig en ze is rechts scheef. Nu moet ik aan de pessoa longeren 3 x per week en haar meer met rijden gaan trainen. Krijg ook een ondersteunend spieropbouwend supplement van de dierenarts. Geloof eiwitten ofzo. Ze heeft gelukkig geen ataxie of krampentrekken wat ik eerst vreesde
Moet na 2 weken terugbellen hoe het gaat en als het slechter gaat dan is fysio een 2e optie en als dat nog niet uitsluitsel bied dan foto's laten maken.
Ben een recreatief ruiter dus dat zal wel wennen worden. Heb zelf ook niet echt super verstand van 'therapeutisch rijden". Ga vanavond naar een nieuwe stal verhuizen en daar ga ik sowieso verder met 1 x per week les nemen. Als het goed is helpen ze mij daar ook met die pessoa instellen die draden begrijp ik ook nog steeds niet
Ben zo onzeker wat dat betreft. Hebben jullie nog tips?