Hij staat sinds ik de uitkomst weet (juni '04) op een homeopatisch poeder en heeft vakantie. Vorige maand bij het enten hebben de DA en ik nog even weer gekeken en er zit een hele duidelijk verbetering in. Licht kreupel op de rechterhand, maar na 3 passen zie je dat niet meer, en op de linkerhand zie je helemaal niets meer.
Tot dusverre heel blij mee natuurlijk.
Ik geef hem vrijaf tot eind lente, begin zomer '05 onder het mom, beter een half jaar langer gewacht dan noodzakelijk dat 1 dag te vroeg begonnen, maar vraag me toch af wat het eindresultaat zal zijn en of ik hem weer 100% zou kunnen belasten (dressuur). De DA zegt dat het hoogstwaarschijnlijk een zwakke plek blijft. Wat niet wil zeggen dat het wel weer 'gewoon' belast kan worden. Hij zei dat als beide voorvoeten gelijk zwaar belast zouden worden, de rechtervoet het eerder zal begeven dan de linker. Dit houdt echter natuurlijk weer niet in dat hij niet gewoon kan dressuren.
Hoe dit verder afloopt is uiteraard koffiedikkijken en een kwestie van tijd maar heeft iemand hier ervaring met een soortgelijk geval? En hoe is dat verder afgelopen?