Paard blijft mager - bloedonderzoek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Memuska

Paard blijft mager - bloedonderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 12:18

Memuska is de laatste tijd zo mager geworden, en dat is echt niets voor haar Knipoog Ik wou de DA in de loop van de week laten komen, maar toen ik zaterdag met Memuska op de manège was liep ze daar rond, dus heb ik haar er gelijk bijgeroepen. Ze heeft twee bloedstaaltjes afgenomen en naar het lab gestuurd, morgenavond mag ik bellen. Ik weet echt niet wat ik er van moet denken, ik hoop maar dat het niet te ernstig is Boos!

shaneen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 12:51

nou morgen weet je het, waar heeft ze allemaal op getest??? waarschijnlijk valt het reuze mee, mocht er wel wat zijn is het vaak goed te behandelen, succes en laat je de uitslag nog ff weten...

Ferroowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 18:20

Heb ik ook wel gehad met mijn pony, ben er nu nog niet achter wat het toen was, maar het is gelukkig over gegaan!!
Succes ermee, ik help je hopen dat het niets ergs is maar dat er wel wat uit komt... niet weten waardoor het veroorzaakt wordt is heel naar!

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 18:30

En, het is nu dinsdag, weet je de uitslag van haar bloed al? Wel fijn dat de DA zaterdag al op de manege liep en toen bloed kon prikken.

Stilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 18:44

Erg fijn dat de DA meteen bloed wilden afnemen.

Weet je de uitslag al?

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 19:37

Ik heb toevallig laatst een verhaal gehoord over een pard wat ook niet dikker wilde worden, en deze had 4 bacteriesoorten in de koker zitten.(ruin)
Memuska is natuurlijk een Merrie, maar stel dat de DA niets kan vinden weet ik iemand die je vast kan helpen. Hij woont in Langeveen.

Ik heb hem zelf nog neit meegemaakt maar hij komt aanstaande zondag voor Nescio (Nes word agressief met opzadelen in de winter,terwijl er in de zomer niets mis is)

Niemand heeft tot nu toe het probleem kunnen vinden, en mijn zadelmaker was ervan overtuigd dat hij het wel zou kunnen vinden.

Succes! Irene