wat vinden jullie??
een kennis van mij heefd een paar maand geleden een pony voor hun dochter gekocht maar na een maand is de pony bevangen geraakt.
dat is zo een paar weken geweest met veel medicijnen en veel stappen en toen was het voor 2 weken voorbij.na weer 3 weken raakte ze weer bevangen.
die mensen zitten nu te denken om de pony weg te doen en een andere te kopen.deze pony is al 18 jaar en ze zoeken er een van 5 jaar voor hun dochter van 10 die al 3 jaar rijd.is het verstandig om een pony van die leeftijd te kopen en wat moeten ze doen met de andere pony??
ik ben niet echt bevriend met dat meisje omdat ze erg verwaand is(enigst kind)maar ik vind het wel erg jammer voor haar omdat ze die pony al 3 jaar berijd.ik ben een echte paardengek en leef het liefste in een kudde met de paarden en pony,s.
ik hoor er niet bij als een verzorger maar als een lid van de kudde.
het klinkt raar maar zo ben ik eenmaal.ik zie dus meteen als er iets veranderd is aan het gedrag of lengte of uiterlijk.
ik zie bevoorbeeld dat deze pony erg veel pijn heefd.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen omdat ik zelf nog 4x op deze pony heb gereden toen de dochter in het ziekenhuis lag voor 1,5 week.