OCD en pirimeval help het of?????????????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

never

OCD en pirimeval help het of?????????????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 19:33

mijn paard is geopereerd aan OCD maar is s'morgens er stijf en heeft waarschijnlijk ook artrose maar heel weinig.
Zou primeval helpen of niet????????
Heeft een van jullie hier ervaring mee??????
ik hoop echt dat een van jullie mij verder kan helpen ik ben bijna de wanhoop nabij Huilen Huilen

never

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 23:00

niemand???????????????

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 12:33

MSM (natuurlijke zwavel) en Glucosamine zijn ook heel goed, zijn voedingssupplementen die ook door mensen met arthrose en/of reuma goed gebruikt kunnen worden, staat geloof ik ook op de site van de paardendrogist, zoek maar eens met Google op MSM, dat vind ik persoonlijk een heel goed (en veelzijdig) produkt, ook voor paarden met een allergie, of hoefbevangen bijv., met Primeval heb ik geen ervaring!
Mijn paardje (Indy) heeft ook een ocd operatie gehad, chipje zat op een heel moeilijke plek, in de voet boven tegen het hoefbeen aan, wilden ze alleen in Utrecht aan om te opereren, maar ze is heel erg goed hersteld, en loopt weer prima, OK dan! is inmiddels bijna 10 jaar geleden,was er ook voorheen niet echt kreupel aan, ze voelde alleen niet helemaal lekker tijdens het rijden, stijf in de rug, hebben er nog een fysiotherapeut/homeopaath aangehad, verbeterde ze niet langdurig door, dan was ze een paar dagen los, maar kwam steeds terug, ze wilde bijv.linksom opeens niet meer netjes aangalloperen, het erge is dat niemand mij geloofde toen ik zei ze klopt niet, werd op het bekende "elk paard heeft een gemakkelijke kant" gegooid, en we hebben heel wat foto's en onderzoekjes gehad voordat we de plek hadden waar het vandaan kwam,
omdat ze dus niet kreupel was, het was allemaal een beetje vaag,
helaas leer je er zo elke keer wat bij

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 12:43

Ik heb van gebruikers van Primeval eigenlijk vrijwelk allee nmaar goede resultaten gehoord.
Maar er zullen ongetwijfeld ook paarden zijn bij wie het niet zo geweldig aanslaat.

never

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 12:52

heel erg bedankt voor jullie reacties echt super

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 13:17

ik heb meer vertrouwen in Cortaflex, ook bij OCD en artrose

never

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 13:26

waar kan ik dat halen kopen???????

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 19:05

Ik zou ook cortaflex aanraden. Dat is ook voor ocd's en artrose. Pas is er een topic over cortaflex geweest. Kijk even met de zoekfunctie of je m kan vinden. Evt. heb ik nog wel een word-document wat ik kan mailen waar veel info. in staat.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 23:39

dat was idd mijn topic over cortaflex, zoek ff op mijn naam bij Medisch dan vindt je hem ook wel

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 09:07

Ik gebruik sinds 4 weken Primeval voor een zeer ernstig artrosegeval. Ze gaat wel langzaam vooruit maar dat kan ook gewoon de tijd en de beweging zijn.

Wat is dan het verschil tussen Primeval en Cortaflex?

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 16:53

Het preciese verschil tussen Primeval en Cortaflex weet ik niet. Maar in ieder geval is cortaflex 100% natuurlijk en bevat Primeval zoiets van gemalen koeienbotten. Daar ben ik zelf niet zo'n voorstander van. Eerst wist ik dit niet en heb het toen bij mijn paard geprobeerd, maar het had bij hem geen effect dus ben ik bij cortaflex uitgekomen en dat hielp wel heel goed. Nu ik dat weet van die gemalen botten zou ik het niet meer geven, omdat ik geen voorstander ben van het geven van dierlijke materialen aan een paard zeg maar.
In het andere topic heb ik geschreven wat allemaal in cortaflex zit. Misschien kan je dat vergelijken met de ingrediënten op je Primevalverpakking.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 18:09

[MD] Cortaflex....

dit was mijn topic over cortaflex, daar staat idd wat er precies in zit enzo