Paardendrogist

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

Paardendrogist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 14:22

Weten jullie of bij de paardendrogist ook Maagcompositum Of iets wat er op lijkt. Het is bedoeld voor een luchtzuiger. Of verkopen ze andere middeltjes voor luchtzuigers?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 14:24

IK zou zeggen dat je even met je DA contact moet opnemen, ik denk zomaar niet dat je dat al via de drogist kunt halen.
Maar bel de paardendrogist even. Ze bijten niet hoor!

050-4096996.

En als je telefoonvrees hebt, kun je ze ook een mailtje sturen.

advies@paardendrogist.nl

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 14:32

Cassidy schreef:
IK zou zeggen dat je even met je DA contact moet opnemen, ik denk zomaar niet dat je dat al via de drogist kunt halen.
Maar bel de paardendrogist even. Ze bijten niet hoor!

050-4096996.

En als je telefoonvrees hebt, kun je ze ook een mailtje sturen.

advies@paardendrogist.nl

Het kan wel zonder dierenarts gehaald worden. Het staat namelijk wel op http://www.dierdrogist.nl/ en op http://www.pardoes-aurora.nl/html/bedrijfsinformatie.html

Maar ik zag bij de paardendrogist nog wat leuke speeltjes enzo. Dus ik dacht die kan ik dan gelijk mee bestellen. Als ze ook zo'n poedertje hebben.

Dit stond erbij op de site van de dierendrogist.

Bij zwakke maag en gebrekkige spijsvertering, reguleert het maagzuur.

Liquiritiae officinalis werkt verzachtend op slijmvliezen en met name op het maagslijmvlies; versterkt de maagwand; werkt krampstillend; verlaagt overvloedig maagzuur. Angelica officinalis helpt bij eetlustgebrek; vermindert gasvorming in de maag en darmen; werkt spijsvertering bevorderend; is pijn en kramp stillend; werkt maagzuur regulerend. Zingiber beschermt het maag-darm slijmvlies; verhoogt de absorptie van vitaminen en mineralen. Lichen islandicus werkt verzachtend voor de maagwand; tegen braken (bij honden en katten); reguleert de maagzuurgraad; werkt eetlustopwekkend. Carduus marianus verbetert de bloedcirculatie in de buikholte; werkt eetlustopwekkend en reinigt de lever. Mentha piperita werkt desinfecterend bij spijsverteringsproblemen; stimuleert de spijsverteringssappen; vermindert krampen; antibacterieel. Chamomilla werkt ontstekingswerend; werkt krampopheffend.
Humulus lupulus. Werkt maagversterkend; verbetert opname van voedingsstoffen. Taraxacum heeft een reinigende werking op de lever (en op het gehele lichaam); vermindert maag(wand)ontstekingen. Calcium carbonaat bindt de zuren in de maag van paarden en pony’s. De werking van Maagcompositum kan worden versterkt door dit middel samen met Rustcompositum en Probio forte toe te dienen. Met name bij luchtzuigers is het aan te bevelen voldoende ruwvoer te geven.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 16:21

Bij Edera verkopen ze de middelen van De Groene Os ook, dus volgens mij ook maagcompositum.
www.edera.nl

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 16:48

En, heb je gebeld?

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 17:11

Kinke schreef:
Bij Edera verkopen ze de middelen van De Groene Os ook, dus volgens mij ook maagcompositum.
www.edera.nl

Thanks misschien hebben ze daar ook leuke meebestel dingen.

Citaat:
En, heb je gebeld?

Ik ben niet zo'n bller. Bel alleen als het niet anders kan. Ik zag een beetje te laat dat je ook een vraag kon invullen op de site dus dat heb ik even gedaan.

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:31

Bij de paardendrogist zijn er diverse middelen tegen te krijgen. Bijvoorbeeld een Easyball of Pronutin. Gewoon op hun site even zoeken op luchtzuigen.