Gister is de dierenarts wezen kijken... geen goed nieuws ze liep heel erg slecht! ze kan niet eens goed stappen.. nou is dit wel de laatste paar dagen zo erg geworden. Het komt erop neer dat kraakbeen 1 van de moeilijkste dingen is om te genezen. Ten eerste komt het in mindere mate terug en dit wat terugkomt is van een beduidend lager kwaliteit dan die van het 'normale' kraakbeen.
Aangzien we dit paard hebben als doel de dressuursport (reed er bij de junioren en was aan t trainen voor de overstap naar de young-riders) zei de dierenarts dat dit waarschijnlijk niet meer haalbaar is.
Ze word dus ofwel een recreatiepaard eventueel fokmerrie.. of zelfs helemaal niks meer als we haar helemaal niet meer goed krijgen.. dus ook niet in de stap....
Dit paard is een heel bijzonder paard voor mij en ik heb er 2 jaar over gedaan om d'r te leren begrijpen en d'r te leren rijden dus wil het niet zo makkelijk opgeven. En daar komt nog eens bij dat ik mijn vorige paard ook al verloren ben
Ik wil nog met d'r naar Eric Laarakkers.. daar komt ze wel vaker hij kent er goed en hoop dat hij er eventueel nog iets aan zou kunnen doen maar dat weet ik dus nog niet.
Heeft iemand van jullie ervaringen met dit soort dingen? en kwam het weer goed? of helemaal niet? ik wil wat beter de kansen in kunnen schatten... doet me echt pijn en ben er kapot van maar wil wel realistisch blijven. Ga d'r niet aanhouden alleen voor mezelf terwijl ze pijn lijdt maar als er een kleine reele kans is wil ik dit zeker proberen....
Sorry voor t lange verhaal....