Iemand ervaring met Drainage Compositum?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rienke

Iemand ervaring met Drainage Compositum?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 15:06

Heeft iemand ervaring met het gebruik van Drainage Compositum van de Groene Os eventueel in combinatie met teunisbloemolie?
Het betreft een reinigingskuur.

Groet Rienke

Djeda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 15:37

Heb goede ervaringen met de Drainage Compositum. De compinatie met teunisbloemolie kan ik je niet vertellen. Ik heb alleen de Drainage Compositum gegeven. Dit heb ik een aantal x gegeven voor een algehele reiniging van mijn paard na o.a. een antibiotica kuur.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 16:47

Die kuur ken ik niet. Ik gebruik altijd de kuur van de Silverlinde.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 21:56

Ik heb hem net bestelt omdat een paard dikke benen heeft en problemen met zijn vacht. Onze hoefsmid adviseert het eigenlijk regelmatig als een paard niet zo lekker in zijn vel zit en de lymfe verdikt is. Ik heb het eigenlijk altijd zonder theunisbloemolie gegeven. Er is mij vorige week vertelt dat er al theunisbloem in zit.

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 22:27

Ik heb de Drainage Compositum gebruikt nadat mijn paard gemanipuleerd was door de dierenarts.

Henriette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 08:38

Ik heb de kuur (na advies, 3 flesjes achterelkaar) vorige winter aan m'n paard gegeven.
Die zat zonder aanwijsbare oorzaak (na bloedonderzoek) niet lekker in d'r vel.

Van training, stress, enz. kunnen dieren (en mensen) last krijgen van opgehoopte afvalstoffen, na de kuur is m'n paard een stuk opgeknapt en weer vrolijk

Anita_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 14:32

Wij geven het op dierenarts advies aan onze pony die vergiftigd is door Jacobskruid, en waar het aanvankelijk beter mee ging, alleen ze heeft een terugval na haar enting.
Dit is de vierde week dat wij het geven en langzaam gaat het wat beter met haar.

labe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 15:02

Meldt zich. Ik heb het aan mijn paard gegeven vanwege spierbevangenheid veroorzaakt door spanning en een teveel aan afvalstoffen. De drainage druppels werd gegeven in combinatie met nog 2 soorten druppels. Mijn paard was behandeld door Steffie v.d. Laarse. Het heeft in ieder geval goed geholpen.

jirina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 00:21

Ik heb gegeven aan mijn paard nog met Essentiele Omega's olien. Compositum voor het reinigen van het lichaam (kan 2x per jaar voorjaar en herfst) en Omega's olien voor de ondersteuning.
Mijn paard had al enkele maanden lang dikke keelklieren en een luide adem van. Het leek op een allergie.
Het heeft geholpen. Ik zal het in de toekomst gebruiken.

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 15:30

ja ik gebruik het ook op het moment bij mijn paard (we zijn al aan het 5e flesje Tong uitsteken) het werkt best wel haar gewricht is redelijk geslonken.

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 17:05

Heb t gegeven nadat mijn paard in een dip zat nadat hij pretnison had gekregen. Hij knapte toen (eindelijk) snel op.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 20:27

Ik gebruik wel andere producten van de Groene Os (peescompositum en glucosamine complex) en bij DAP Bodegraven waren ze helemaal ontdaan van het snelle herstel van Baduhs pees. Heb erg veel vertrouwen in het merk. Verkoop het inmiddels ook trouwens.