Ik heb mijn paard nu ong. 1,5 jaar. De vorige eigenaar vertelde ons dat ze vroeger een hele erge oorontsteking heeft gehad, en dat ze je vertrouwen nodig moet hebben om eraan te mogen komen. Dus mocht ALTIJD, maar sinds een paar dagen lijkt ze er weer last van te hebben. Wat moet ik doen? De DA bellen lijkt me wel een oplossing, maar die mag er zeker niet aankomen! Dan moet ze alweer onder veroving,
Zeis gehecht. Toen heeft ze 2 spuiten met verdovingsmiddel eringehad (1 helemaal in haar hals en 1 in haar wond) Ik mag er zelfs niet meer aan zitten, mijn zusje niet, niemand, behalve als je heel rustig en heel zachtjes, met een babydoekje om ze schoon te maken.
Wat zou het kunnen zijn? En met de DA........Hoe zal dat moeten?
...
Sizz
Geplaatst: 29-11-04 21:32
De DA weet er wel een oplossing voor. Maar asl je hem niet laat komen heeft je paardje pijn. Dus wat is je keus???
Liess__
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-04 21:36
Ja natuurlijk wil ik hem wel laten komen! Maar....Als ze haar ziet wordt ze al histerisch, ze is echt bang voor de DA :/
zwemmers
Geplaatst: 29-11-04 21:52
Tsjah, ik zou toch de DA gewoon laten komen en dan maar samen met hem/haar een oplossing bedenken, want ik denk dat ze dat echt nodig heeft!
Liess__
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-04 21:56
Idd. Ik kijk morgen nog ffies hoe het gaat, gaat het niet laat ik een DA erbij komen.....ALWEER Paar weken geleden gehecht, ging nog vrij makkelijk door de verdoving, maar d'r jaarlijkse inenting ~~}> Wiehoe! Dat wouden ze even in het land gaan doen, haha bij alle paarden lukte het, behalve bij die van mij, die moesten ze eerst meenemen naar stal Haha, maar jaaa....Dan had ik geen aansteller moeten kopen :p....Achh nee haha
merrieveulen
Geplaatst: 29-11-04 23:22
zet er even een praam op, zodat de DA in de buurt kan komen voor de verdoving. ik heb d'r net zo één, en zelfs met praam is het lastig, maar ja, je kan je paardje niet zo door laten lopen....
pferdtje
Geplaatst: 29-11-04 23:25
Bij Gaiata mag je ook niet aan haar oren komen. Dan wordt het toch echt de praam dat is voor iedereen het veiligste.
Het beste is een nuchtere DA die niet zo snel bang is. Gelukkig hebben wij er zo een.