Bultje?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Idioteque

Bultje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 22:24

Melody heeft sinds een aantal weken een soort bultje/knobbeltje zitten.
Ik dacht eerst dat het een muggenbult was, maar daar duurt het te lang voor. En bovendien zijn die er al niet meer. Hij zit aan haar zijkant, waar het zweetbald van mn zadel ligt zegmaar. Als ik erop druk geeft ze geen reactie, ze lijkt er verder ook geen last van te hebben. Hij lijkt wel ietsjes groter te zijn dan eerst.
Wat kan dit zijn?

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 22:27

weet ik niet beauty had ook zoiets gekregen van op de camoing...na 3 maanden terug thuis zijn is de bult weg Schijnheilig
misschien door een libelle gestoken ofzo Verward

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 22:31

beautylover schreef:
weet ik niet beauty had ook zoiets gekregen van op de camoing...na 3 maanden terug thuis zijn is de bult weg Schijnheilig
misschien door een libelle gestoken ofzo Verward

Ja ik dach eerst ook een of ander steekbeest maar het suurt wel erg lang...En bovendien lijkt mij ook wel iets groter te zijn geworden Scheve mond

Sushilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 00:19

Ik heb dit bij mijn pony zijn kont gehad, was een ontstoken talgklier. Hij had er geen last van en ze kunnen maanden blijven zitten. Wel moest ik opletten dat hij niet groter werd, warmer of dat hij vast aan de huid ging zitten. Zo wel moest ik meteen veearts bellen. Als het warm is kun je het ook voor zolang even goed koud houden. Kan namelijk een abces vorming worden. Hier zijn al meer topics over.

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 08:37

bij mij was het de volgende dag vlak langs de singel...maar ze had er geen pijn van dus had ik maar gewoon gereden Haha!

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 15:07

Sushilla schreef:
Ik heb dit bij mijn pony zijn kont gehad, was een ontstoken talgklier. Hij had er geen last van en ze kunnen maanden blijven zitten. Wel moest ik opletten dat hij niet groter werd, warmer of dat hij vast aan de huid ging zitten. Zo wel moest ik meteen veearts bellen. Als het warm is kun je het ook voor zolang even goed koud houden. Kan namelijk een abces vorming worden. Hier zijn al meer topics over.

Dat zou het wel kunnen zijn ja!het is niet warm ofzo...