Paard met krampkoliek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Smurfie

Paard met krampkoliek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 23:33

Bij mijn paardje hebben ze kramp koliek geconstateerd Boos!
Maar dierenarts heeft me niet verteld hoelang ik niet mag rijden enz enz Boos!

Iemand meer info over de beweging en verzorging de aankomende dagen?

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 23:36

Ligt eraan hoe zwaar het was? Is het snel weggegaan? Had ze veel pijn? Ik zou morgen iig een rustdag inlassen (evt wel een stuk wandelen, is alleen maar goed voor de darmen ) en verder even kijken wat ze aangeeft. Maar ik moet zeggen dat wij er altijd vrij snel weer opklimmen. Beweging is meestal toch een van de betere medicijnen tegen koliek.

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 23:39

Het gaat nu wel goed met hem Lachen Hij had wel minder pijn hij heeft ook een prik gekregen Maar ik ben altijd erg voorzichtig ben eigelijk best wel zeikerd om eerlijk te zijn :s Maar hij doet het nu wel goed het ging vrijwel snel over nadat ie de prik had gehad Lachen nog paar keer door de achterhand heen gezakt maar was al snel over dus het was niet echt heftig en snel weggegaan Lachen Hij wou derna al gelijk een vreet aanval doen maar helaas Tong uitsteken mocht niet hehe..Maar hij krijg zoiezo morgen een lekkere wandeling Lachen

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 12:31

en vitamientjes he, wendy??? fijn dat het nu weer wat beter gaat...was wel een zielig gezicht gister.

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 14:07

Yeahhhhhhh Me moeder had ook al peentjes besteld Haha! En straks ff naar dierenarts Haha! ff troep halen Haha! en nog ff extra deken bestellen Haha!