Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miertje schreef:Mening van mijn kant: ik vind de Vallei in Woudenberg niet goed genoeg voor keuringen, sorry.
Mijn tip(maar dat is persoonlijk) voor een echt goede keuringsarts is B. v. Bokhorst, (1 van de 9 erkende keuringsartsen in Nederland)
www.paardencentrum.nl, zit in Kootwijkerbroek
Succes met zoektocht,
Claudia

Kyona schreef:Is het voor een keuring of iets anders?
Utrecht vind ik trouwens helemaal niet goedkoop meer. In oktober tov mei en juli vond ik het echt zeer drastische prijsstijgingen. Nog duurder dan Bodegraven bijv.
Bodegraven (Hofland) vind ik voor keuringen op zich wel goed; die mag ook keuren voor verzekeringen (dan goedgekeurd = geaccepteerd door de verzekering zonder verdere controles).

Katja schreef:Bodegraven is helemaal top maar die komen niet aan huis in de omgeving die de ts aangeeft.
miertje schreef:Tobias en Gert-Jan, sorry hoor, 2x flutartsen.. Gertjan den Heyer heeft niet eens op faculteit richting paard gekozen, is een gezelschapsdierenarts, en niet een erkende paardenarts.. Bij ons in de buurt heeft hij al verscheidene paarden heel verkeerd behandeld door ze te "kraken". Gevolg: afgeschreven paard!
Maar meningen verschillen....
) Hij heeft hem een aantal keren behandeld en hij loopt weer super. Hij heeft meerdere paarden behandeld bij ons op stal en die zijn er alleen maar beter van gaan lopen. Hij is goed op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en hij is wel degelijk een een erkende paardenarts. Hij kan trouwens zeer goed met paarden omgaan. We hebben hier een aantal paarden staan die letterlijk de tent afbreken als er een dierenarts komt om z'n in te enten. Hij krijgt het door middel van rust voor elkaar om ze toch te kunnen enten. hij neemt er echt de tijd voor. miertje schreef:Tobias en Gert-Jan, sorry hoor, 2x flutartsen.. Gertjan den Heyer heeft niet eens op faculteit richting paard gekozen, is een gezelschapsdierenarts, en niet een erkende paardenarts.. Bij ons in de buurt heeft hij al verscheidene paarden heel verkeerd behandeld door ze te "kraken". Gevolg: afgeschreven paard!
Maar meningen verschillen....
Doeii!

youngster schreef:Sja die co asistentes moeten het ook leren, en daarbij zien 4 paar ogen nog altijd meer dan 1 paar!
.