Ervaringen Hoofcare?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

griebels

Ervaringen Hoofcare?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 22:30

Heeft hier iemand ervaringen met hoofcare waarbij de pony ernstig hoefbevangen was?

Wat zijn de kansen, kosten en duur van de behandeling?

Ik heb net de site zitten bekijken maar ik kan nergens vinden of ze ook chronische hoefbevangen paarden kunnen helpen!?

Ik wil proberen om een paardeneigenaar over te halen om zijn pony te laten behandelen, maar moet natuurlijk wel wat achtergrond informatie hebben.
Ik heb al van een bokker zijn mailadres gekregen maar hoofcare vraagt om foto's, die ik dus niet heb... Die heeft wrs de eigenaar of de DA zelf.

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 10:26

nog nooit van gehoord!
hoe gaat dat in zijn werking?

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 10:52

Ik heb wel ervaringen met Hoofcare, als zijnde mijn hoefsmid, maar helaas niet waarbij de pony ernstig hoefbevangen is. Ik weet dat ze, als ze denken dat er een kans op herstel is, er alles aan zullen doen om dat resultaat te krijgen, maar ik denk wel dat er een behoorlijk prijskaartje aan zal zitten ( gewoon beslaan, 4-kant, kost , E 118,00, maar heb het er graag voor over ).
Kan je niet aan die paardeneigenaar vragen of er überhaupt foto's zijn gemaakt en wat je plannen daarmee zijn?
Misschien is die paardeneigenaar hartstikke blij als er een oplossing zou kunnen zijn voor zijn pony.
Wie niet waagt wie niet wint.

Succes ermee

BlackWych

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 10:56

Lurdes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 12:22

Wat Kobus17 al zegt, als ze denken de pony te kunnen helpen zullen ze er dan ook alles aan doen. Alleen idd een beetje duur, maar dit zijn dan ook echt vakmensen (ik heb het er in ieder geval voor over Knipoog ).

Hopelijk kun je nog wel aan de foto's komen, zodat zij je beter kunnen helpen.

Loena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 12:47

PB Mist even, die heeft meegewerkt om de website te creëren en haar hoefsmid is van hoofcare. Volgens mij is die hoefsmid heel kundig en kan hij heel veel.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 12:47

Heeft niemand de ervaring die ik vraag?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 19:15

ik heb niet de ervaring die je vraagt, maar mijn eigen hoefsmid staat in contact met hun, hij krijgt zelfs nog wel eens les van hun geloof ik Lachen in de tijd dat mijn pony ook zwaar hoefbevangen was, heb ik gemaild met hun, en heb ik erg veel informatie en tips van hun gekregen, ze wilde het liefst dat mijn pony daar kwam staan, maar omdat ze mijn eigen hoefsmid dus ook erg goed kennen, hebben ze veel overlegd, en heeft mijn pony de hoofcare break over ijzers gekregen, wat erg goed hielp, maar hem toch niet helemaal hielp.. ik denk dat zij je pony een heel stuk kunnen opknappen, en misschien wel helemaal beter kunnen maken, als ik zeker wist dat mijn pony alleen bevangen was, had ik hem ook zeker daar neer gezet, er hangt wel een prijskaartje aanvast, maar aangezien mijn pony niet alleen bevangen was, hebben we hem toch in moeten laten slapen Huilen

ik zou als ik jou was ze gewoon bellen, ze geven je erg veel informatie wat je het beste kunt doen, en je kan ze ook gewoon mailen

succes OK dan!

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 20:35

ja, hier het levende bewijs, pony is 26 jaar, was 4 jaar chronisch bevangen (door medicijnen) met sincker en al:
Afbeelding ze zoeken er nu een bijrijder voor, omdat ze teveel energie is. Maar omdat het zo'n pittige tante is (en maar 1.23cm hoog)valt het niet mee ! Dus goede ruiters omgeving Sleewijk kunnen reageren Haha!