Heidi7 schreef:Als Eric Laarakkers hem beter heeft gekregen waarom ga je niet terug naar hem? Hij kan je verder helpen.
Mijn paard heeft ook een probleem met zijn lever ben ik sinds kort achter. Ook hij slaat en bijt me wanneer ik aan zijn lijf komt. Dit werd verklaard doordat zijn lever niet goed functioneerd en zodoende zijn zenuwstelsel overbelast is door bepaalde afvalstoffen. Hierdoor is hij extreem gevoelig op zijn huid.
Heb nu medicijnen gehad en zijn zenuwen worden behandeld met een of andere straling. Vraag me niet hoe het heet want dat weet ik niet.
Maar als ik jou was zou ik gewoon teruggaan naar Eric Laarakkers en niet steeds wat anders proberen.
Heel veel sterkte er mee.
Steeds wat anders
We lopen nu al maanden bij Eric hoor, als jij in onze schoenen stond, dan zou je je ook zorgen maken of je wel de goede weg bewandeld, als je na al die maanden en veel medicijnen nog steeds wisselend resultaat zag.
Hij heeft de pony verbeterd, dat zeker, maar nog niet beter gemaakt.
Of mischien wel, maar is dit inderdaad een reactie op de enting.
Helaas kan niemand dat met zekerheid zeggen.
En je doet nu net of ik aan Eric twijfel ofzo, wat helemaal niet het geval is, want hij heeft super zijn best gedaan voor ons, maar we moeten ons niet blind staren op iets wat mischien toch niet de goede richting (meer) is.
Eric beschikt helaas niet over een lab enzo, en mischien wordt het toch eens tijd om weer eens de leverwaarden en andere dingen te laten checken.