taverno"]
Ik dacht dat Gracy een hernia had?
[/quote]
Zo kwam het ook bij mij over toen de veearts het via de telefoon vertelde, maar ik zat in Eygpte en de verbinding was ook niet alles...
Pas toen ik de ingevulde formulier voor de verzekering kreeg van de veearts, stond deze uitslag opgegeven.
[quote="taverno"]
Als het probleem bij de doornuitsteeksels ligt wens ik je veel sterkte.Taverno heeft dit ook en ook bij het gebied van de schoft.
Hij heeft 7 maanden rust gehad en ook inspuitingen in zijn rug,ben van de week weer gaan rijden maar er is niets veranderd.
[/quote]
De veearts was toen niet zo positief over inspuitingen in Gracy's geval, de kans dat het zou helpen was erg klein.
In Gracy's huidig conditie, kunnen we niet eens met iets in de buurt komen zonder dat ze erg waakzaam en gevoelig is.
Vandaar dat de veearts had ook geschreven dat Gracy is ernstig gevaarlijk bij opzadelen
[quote="taverno schreef:Ik zit nu tegen een moeilijke beslissing aan te hikken,zolang er niemand op zit is hij jolig en tierig maar zodra hij bereden wordt gaat het mis.
Heel veel sterkte met het herstel van Gracy.
Zo is het ook bij Gracy, zolang we niets doen is ze onwijs lief en vrolijk. Ze geniet volop om samen met haar vriendinetje lekker in de paddock te spelen enzo.
Maar in haar huidig toestand kan ze letterlijk niet gereden worden, en ook niet met dubbel lijnen gelongeerd worden. Gracy mag nergens belasting ondervinden bij haar nek- en rug gebied.
Ik krijg twijfels over haar volledig herstel, want ik merk weinig verschil sinds mijn terugkeer. Zelfs toen ze donderdagavond een lichte koliek aanval had... ondanks haar buikpijn, bleef ze erg oplettend bij d'r schoft.
De veearts wil Gracy in februari/maart opnieuw onderzoeken.
Ik heb besloten dat mocht Gracy niet herstellen, dat ze wordt een gezelschappaard voor de rest van haar leven.
Het liefst wil ik haar helemaal 100% weer genezen hebben, maar ik moet rekening houden dat het ook anders kan zijn.