. Na een paar dagen zag ik dat de bulten vlakker werden. Ondertussen had ik een andere deken gekocht zodat dat vies ding wat erbij hoorde eraf kon (en gewassen werd uiteraard) De bulten werden dikke korsten die als je ze omhooghaalde etterde. Na een week zag ik bij een bult toch echt dat hij weg aan het gaan was dus ik de DA gebeld en alles uitgelegd
. Hij gekomen en geconstateerd dat het er inderdaad veel beter uitzag (ik kreeg zelfs complimenten
) Toen heeft hij de merrie geënt tegen schimmel en het ziet er nu al stukken beter uit met m'n potjes, zalfjes, kruidjes en natuurlijk het allerbelangrijkste het knuffeluurtje
. De toekomst ziet er een stuk rooskleuriger uit voor ons, en voor de mensen die denken van wat een fijne DA, tsja het is echt een fijne DA en ik had foto's gezien van sarcoïde en daar leek het echt heel veel op, de DA zei (omdat zijn eigen paard ook sarcoïde heeft gehad) je kan niet voorzichtig genoeg zijn met zulke dingen, mijn antwoord was dat ik blij ben dat ik maar een klein beetje eigenwijs ben en dat ik het paard toch gekocht heb ondanks het advies. Het is ook nog eens een hele fijne lieve merrie
, heb ik zo'n goed nieuws vertel ik het hier en ben ik gewoon de enigste die het goed nieuws vind
.
.