De pony van mn vriendin (half kind van ons) is echt vreselijk ziek.
Ze staat op 3 benen en de DA heeft al aangegeven dat hij denkt dat het hoefbeentje gekanteld is. Ik kan er wel om janken, ze won altijd alle wedstrijden op de manege en is super lief voor haar pony.
Komt altijd en poetst tot al zijn witte vlekken wit zijn (het is zon vlekkies pony). En nu heeft zij dit ?!
Het is zo oneerlijk.Al die andere mensen die hun pony in de "stront" laten staan en af en toe komen hebben nooit wat en ook de manegeponys die (kreupel of niet) gewoon door blijven lopen en waarbij alles weer goedkomt.
Ze moet morgen naar de kliniek op de foto. Ik hoop maar zo dat het niet al te erg is. Het hoefbeentje is aan de onderkant nog niet te zien .... maar ja je weet nooit.
Ik ga morgen ook mee al is het alleen al om haar te steunen, ik vind het zooo erg ! Wij rijden de trailer. Ik hoop alleen dat we haar erin krijgen. Hoe doe je dat zo'n pony op 3 benen in de trailer krijgen terwijl die verrekt van de pijn.... maar het zal toch moeten.
Ik zal jullie op de hoogte houden, ik moest het even kwijt.
Misschien zijn er mensen die positieve berichten hebben over paarden die ook echte pijn hadden en toch weer beter zijn geworden. Rijden hoeft van haar niet eens... als hij maar niet Dood hoeft zegt ze al.
Ze kan niet meer slapen en der pony Jaimy is haar alles.
Op msn heeft ze de tekst I will always love you....no matter wat happens al geschreven
Het maakt zon indruk als je iemand zo verdrietig ziet.Ik zal de post die jullie sturen aan haar laten lezen heb ik al bedacht.
Misschien dat ze zelf dan erover kan schijven en het van haar af kan schrijven.

en komt alles waarschijnlijk gewoon weer voor 100% goed